Specjalista ds. Wsparcia IT

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy jako pierwsza linia
Helpdesk, udzielanie porad informatycznych oraz instalacje i konfiguracje sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych.

  • biuro
  • 07 maj 2020

Opis stanowiska:

  • Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników końcowych jako pierwsza linia HelpDesk,
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych,
  • udzielanie porad informatycznych
  • instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych,
  • tworzenie dokumentacji dla użytkowników.

Wymagania:

  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows 7/10,
  • podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,
  • znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej,
  • wykształcenie kierunkowe,
  • umiejętność diagnozowania problemów i szybkiego reagowania na nie,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B.

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość zagadnień z Windows Server, SQL, lub programowania,
  • znajomość systemu ERP,
  • znajomość innych programów producentów takich jak, Comarch, Insert, AssecoBS, Sage, Streamsoft.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w młodym zespole w szybko rozwijającej się firmie,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji,
  • umowę o pracę.

Osoby zainteresowane prosimy o skorzystanie z poniższego formularza.

    Do CV prosimy załączyć klauzulę:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Centroinf Sp. z O.O. ul. Legionów 57, 97-200 Tomaszów Mazowiecki(zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)"