Opis stanowiska:
- Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników końcowych jako pierwsza linia HelpDesk,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych,
- udzielanie porad informatycznych
- instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych,
- tworzenie dokumentacji dla użytkowników.
Wymagania:
- Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows 7/10,
- podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,
- znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej,
- wykształcenie kierunkowe,
- umiejętność diagnozowania problemów i szybkiego reagowania na nie,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe atuty:
- Znajomość zagadnień z Windows Server, SQL, lub programowania,
- znajomość systemu ERP,
- znajomość innych programów producentów takich jak, Comarch, Insert, AssecoBS, Sage, Streamsoft.
Oferujemy:
- Stabilną pracę w młodym zespole w szybko rozwijającej się firmie,
- stałe podnoszenie kwalifikacji,
- umowę o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o skorzystanie z poniższego formularza.