Młodszy specjalista ds. Wsparcia IT

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy jako pierwsza linia
Helpdesk, udzielanie porad informatycznych oraz instalacje i konfiguracje sprzętu komputerowego i urządzeń mobilnych.

  • biuro
  • 06 Wrz 2016

Opis stanowiska:

  • Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników końcowych jako pierwsza linia HelpDesk
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych
  • Udzielanie porad informatycznych
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
  • Tworzenie dokumentacji dla użytkowników

Wymagania:

  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows 7/10,
  • Podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,
  • znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej,
  • wykształcenie kierunkowe
  • umiejętność diagnozowania problemów i szybkiego reagowania na nie,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B

Dodatkowe atuty:

  • znajomość zagadnień z Windows Server, SQL, lub programowania
  • znajomość systemu ERP
  • znajomość innych programów producentów takich jak, Comarch, Insert, AssecoBS, Sage, Streamsoft

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w młodym zespole w szybko rozwijającej się firmie
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji
  • Umowę o pracę

Osoby zainteresowane prosimy o skorzystanie z poniższego formularza.