Automatyzacja procesów w branży rolniczej
Cel: Zmniejszenie kosztów operacyjnych i zwiększenie elastyczności procesów logistycznych dotyczących sprzedaży na różnych platformach Marketplace.
Rozwiązanie:
- Wdrożenie produktu Comarch ERP Optima, Comarch eSale z obsługą zewnętrznych Marketplace (Allegro, Amazon).
- Wdrożenie gospodarki magazynowej, automatyzacja zatwierdzania zamówień złożonych na Marketplace, integracja z systemem WMS umożliwiającym pracę na kolektorach danych.
- Automatyzacja wystawiania faktur sprzedaży oraz wysyłki w formie elektronicznej.
Cel:
Usprawnienie procesu budżetowania maszyn rolniczych, zawierania oraz realizacji umów pod indywidualne zamówienia kontrahenta.
Rozwiązanie:
Wdrożenie autorskiego systemu Centroinf CentroCRM zintegrowanego z systemem Comarch ERP XL. Uruchomienie modułu budżetowania, który ułatwia skomplikowany proces ofertowania i dopięcia umowy. System wymusza akcję oceny realności realizacji transakcji, przypomina o bieżących działaniach dzięki czemu Kadra Zarządzająca uzyskała kontrolę nad prognozowaną sprzedażą.
Przebieg procesu
01
Utworzenie dokumentu budżetowania w systemie CentroCRM.
02
Uzupełnienie danych kosztowych, w tym danych na temat kosztów dodatkowych realizacji danego zamówienia takich jak transport z fabryki, transport do klienta, wyposażenie dodatkowe, gratisy itp.
03
Uzupełnienie warunków sprzedażowych i wyliczenie prognozowanej marży. Zatwierdzenie budżetu jeśli mieści się w widełkach użytkownika lub akceptacja przełożonego jeśli budżet nie spełnia warunków standardowych.
04
Zatwierdzenie budżetu oraz wygenerowanie umowy. Podpisanie umowy z kontrahentem i zamieszczenie skanu w systemie.
05
Wygenerowanie zamówienia sprzedaży i rezerwacja maszyny lub jej zamówienie u dostawcy, zlecenie jej produkcji.
06
Przygotowanie maszyny do wydania. Realizacja wydania maszyny dla kontrahenta.
07
Zatwierdzenie wydania. Rozpoczęcie procesu fakturowania poprzez zlecenie danych do odpowiedzialnego działu.
08
Fakturowanie zamówienia oraz zatwierdzenie i rozliczenie księgowe transakcji.
09
Podsumowanie transakcji w wynikach operacyjnych firmy oraz użytkownika.
10
Zamknięcie budżetowania i zakończenie procesu.


Przekonaj się jak działa nasze rozwiązanie
Skontaktuj się z nami, aby umówić spotkanie referencyjne z naszym Klientem. Przekonaj się jak w praktyce sprawdza się wdrożone przez nas rozwiązanie. Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania.
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami
Przekonaj się jak działa nasze rozwiązanie
Skontaktuj się z nami, aby umówić spotkanie referencyjne z naszym Klientem. Przekonaj się jak w praktyce sprawdza się wdrożone przez nas rozwiązanie. Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania.
Przekonaj się
jak działa nasze rozwiązanie
Skontaktuj się z nami, aby umówić spotkanie referencyjne z naszym Klientem. Przekonaj się jak w praktyce sprawdza się wdrożone przez nas rozwiązanie. Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania.