Automatyzacja procesów w produkcji i dystrybucji alkoholi
Cel: Zmniejszenie kosztów operacyjnych i zwiększenie elastyczności procesów logistycznych dotyczących sprzedaży na różnych platformach Marketplace.
Rozwiązanie:
- Wdrożenie produktu Comarch ERP Optima, Comarch eSale z obsługą zewnętrznych Marketplace (Allegro, Amazon).
- Wdrożenie gospodarki magazynowej, automatyzacja zatwierdzania zamówień złożonych na Marketplace, integracja z systemem WMS umożliwiającym pracę na kolektorach danych.
- Automatyzacja wystawiania faktur sprzedaży oraz wysyłki w formie elektronicznej.
Cel:
Weryfikacja koncesji, opłat z nią związanych, rozbudowanie systemu warunków handlowych o szczegółową analizę
Rozwiązanie:
Opracowanie i wdrożenie dodatkowego modułu Comarch ERP XL za pomocą interfejsu programistycznego Duża Hydra, którego zadaniem jest wnikliwa analiza każdego zamówienia zbieranego z różnego kanału sprzedaży. System weryfikuje bieżące atrybuty kontrahenta i w razie braku wymaganych koncesji, opłat informuje o tym mailowo opiekuna danego regionu. Dodatkowo system przeprowadzą wnikliwą analizę opartą o algorytm ubezpieczyciela zintegrowane z GUS jak np. rodzaj prowadzonej działalności, data rozpoczęcia działalności, historia płatności, wypracowany obrót itp.
Przebieg procesu
01
Założenie kartoteki kontrahenta, uzupełnienie danych na temat koncesji, opłat z nią związanych.
02
Oznaczenie kartotek towarowych w powiązaniu z odpowiednią koncesją.
03
Zbieranie zamówień sprzedaży różnymi kanałami, np. BOK, B2B, opiekunowie handlowi, ECOD itd.
04
W momencie zatwierdzania dodatkowy moduł weryfikuje wymagane koncesje – w przypadku ich braku nie pozwala zatwierdzić zamówienia i generuje powiadomienie do opiekuna regionu.
05
Kontakt opiekuna regionu z kontrahentem i uzupełnienie wymaganych danych w systemie.
06
Pozytywna weryfikacja przed dodatkowy moduł weryfikujący koncesję.
07
Drugi etap weryfikacji zamówienia pod względem udzielanych warunków handlowych. Połączenie z GUS, zastosowanie algorytmu ubezpieczyciela.
08
Wstrzymanie zmówienia i przesłanie do decyzyjności opiekuna kontrahenta lub realizacja za gotówkę, w przypadku pozytywnej informacji od ubezpieczyciela – dalsza realizacja zamówienia.


Przekonaj się jak działa nasze rozwiązanie
Skontaktuj się z nami, aby umówić spotkanie referencyjne z naszym Klientem. Przekonaj się jak w praktyce sprawdza się wdrożone przez nas rozwiązanie. Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania.
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami
Przekonaj się jak działa nasze rozwiązanie
Skontaktuj się z nami, aby umówić spotkanie referencyjne z naszym Klientem. Przekonaj się jak w praktyce sprawdza się wdrożone przez nas rozwiązanie. Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania.
Przekonaj się
jak działa nasze rozwiązanie
Skontaktuj się z nami, aby umówić spotkanie referencyjne z naszym Klientem. Przekonaj się jak w praktyce sprawdza się wdrożone przez nas rozwiązanie. Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu umówienia spotkania.