CentroDESK

Nowoczesny system rejestrowania czasu pracy dopasowany do wszystkich urządzeń

CentroDESK - system rejestracji czasu pracy.

Najważniejsze funkcje systemu to:

Rejestracja czasu pracy

Idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw gdzie rozliczane są roboczogodziny, takie jak:

  • Biura rachunkowe,
  • IT,
  • Biura projektowe,
  • HRM.
  • Eliminacja pomyłek przy wystawianiu FV

    Rejestr wykonanych prac dla danego klienta z całego miesiąca.

    Podgląd aktualnie prowadzonych prac

    Dostęp do listy otwartych zgłoszeń klienta i ich statusy.

    Wgląd w urlopy pracowników

    lista pracowników aktualnie przebywających na urlopie, oraz wgląd w planowane urlopy.

    Raporty

    Raporty na podstawie bazy danych programów ERP.

    Integracja z systemami ERP

    Integracja z systemami ERP Optima oraz ERP XL.

    Nie czekaj – skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły.