Pracuj z nami
Specjalista ds. wsparcia IT
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna, jako pierwsza linia HelpDesk, za przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów firmy, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych, udzielanie porad informatycznych, instalacje i konfiguracje sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych oraz tworzenie dokumentacji dla użytkowników.
Sprawdź
czego oczekujemy
Wymagania
Dodatkowe atuty
Sprawdź
co możesz zyskać
Oferujemy
Sprawdź
jak aplikować
Pozostałe informacje
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą poniższego formularza. Do CV prosimy załączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Centroinf Sp. z o.o. ul. Legionów 57, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).