Pracuj z nami

Specjalista ds. wsparcia IT

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna, jako pierwsza linia HelpDesk,  za przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klientów firmy, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych, udzielanie porad informatycznych, instalacje i konfiguracje sprzętu komputerowego, urządzeń mobilnych oraz tworzenie dokumentacji dla użytkowników.

Sprawdź

czego oczekujemy

Wymagania

  • Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows 11,
  • podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,
  • znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej,
  • wykształcenie kierunkowe,
  • umiejętność diagnozowania problemów i szybkiego reagowania na nie,
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • prawo jazdy kat. B. 
  • Dodatkowe atuty

  • Znajomość zagadnień z Windows Server, SQL lub programowania,
  • znajomość systemów ERP,
  • znajomość innych programów producentów takich jak, Comarch, Insert, AssecoBS, Sage, Streamsoft.
  • Sprawdź

    co możesz zyskać

    Oferujemy

  • Stabilną pracę w młodym zespole w szybko rozwijającej się firmie,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji,
  • umowę o pracę.
  • kartę MultiSport.
  • Sprawdź

    jak aplikować

    Pozostałe informacje

    Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą poniższego formularza.

    Do CV prosimy załączyć klauzulę:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Centroinf Sp. z o.o. ul. Legionów 57, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Aplikuj na stanowisko

      Aplikuj na stanowisko