Panel klienta CentroCP

CENTRO CP

CENTRO CP

CentroCP to platforma do składania zamówień hurtowych za pomocą aplikacji internetowej. System przeznaczony jest dla Klientów Biznesowych działających w ramach modelu Business to Business (B2B).
CentroCP to nasze autorskie rozwiązanie, które usprawni procesy sprzedażowe w Twojej firmie. Posiadamy gotowe integracje z systemami Comarch ERP.

Dlaczego warto wdrożyć rozwiązanie jakim jest sprzedaż on-line?

Integracja z systemami COMARCH ERP – dane widniejące na platformie sprzedażowej są zawsze aktualne i zgodne z tymi, które widnieją w Twoim systemie ERP.

Dostęp do pełnej bazy oferowanych produktów.

Dostępność platformy 24 godziny na dobę – Klient nie musi czekać na przedstawiciela handlowego czy kontaktu z działem obsługi klienta. Sam składa zamówienia za pośrednictwem swojego Indywidualnego Panelu Klienta.

Dostępność z każdego miejsca na świecie. Klient robi zakupy za pośrednictwem smartfona, kiedy chce i gdzie chce.

Zalogowany Klient ma możliwość podglądu realizacji zamówienia.

Miejsce w którym sprzedaż łączy się z marketingiem. Platforma umożliwia dostęp do aktualnych promocji oraz gazetek promocyjnych, którymi firma dysponuje.

Oszczędności związane z pracą handlowców oraz automatyzacja i usprawnienie ich pracy.

Podążanie za aktualnymi trendami. Sprzedaż e-commerce staje się rzeczywistością i stworzenie takiego kanału zbytu w niedalekiej przyszłości stanie się normą. Nie bądź w tyle, Twoja konkurencja już wdraża swoją platformę e-commerce.