Opis stanowiska:
- Udział w pracach wdrożeniowych w ramach prowadzonych projektów,
- Prowadzenie dokumentacji w zakresie powierzonych systemów,
- Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników końcowych jako druga linia HelpDesk,
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych,
- Udzielanie porad informatycznych,
- Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych.
Wymagania:
- Podstawowa znajomość Windows Server, SQL, lub programowania
- Dobra znajomość systemu operacyjnego Windows 7/10,
- Podstawowa znajomość funkcjonowania sieci komputerowej,
- znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej,
- wykształcenie wyższe
- umiejętność diagnozowania problemów i szybkiego reagowania na nie,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B
Dodatkowe atuty:
- znajomość zagadnień z Windows Server, SQL, lub programowania
- znajomość systemu ERP Optima
- znajomość systemu ERP XL
Oferujemy:
- Stabilną pracę w młodym zespole w szybko rozwijającej się firmie
- Stałe podnoszenie kwalifikacji.
- Umowę o pracę
Zainteresowane osoby prosimy o skorzystanie z poniższego formularza: